ZGŁOSZENIE SZKODY

Zgłoszenie szkody komunikacyjnej

JAKIE DZIAŁANIA NALEŻY PODJĄĆ W RAZIE SZKODY KOMUNIKACYJNEJ?
  1. W razie potrzeby należy wezwać na miejsce zdarzenia policję.
  2. Gdy podczas wypadku ucierpiały osoby i wymagają pomocy lekarskiej należy wezwać bezwzględnie pogotowie ratunkowe.
  3. Zawsze gdy ucierpiały i są poszkodowane osoby lub szkoda może być efektem przestępstwa należy wezwać policję.
  4. W przypadku, gdy policja nie została wezwana, należy ustalić sprawcę wypadku/kolizji i spisać oświadczenie ze zdarzenia, zawierające następujące dane:
    • data, godziny, miejsce zdarzenia,
    • okoliczności powstania szkody,
    • dane osób kierujących pojazdami uczestniczącymi w zdarzeniu (imię, nazwisko, nr dowodu osobistego, nr prawa jazdy kierujących),
    • dane pojazdów uczestniczących w zdarzeniu: marka, nr rejestracyjny,
    • dane dotyczące ubezpieczenia OC i AC pojazdów uczestniczących w zdarzeniu: nazwa zakładu ubezpieczeń, nr polisy, okres ważności, nazwa zakładu ubezpieczeń, w tym wskazując pojazd sprawcy
    • nazwę zakładu ubezpieczeń, w którym pojazd sprawcy został ubezpieczony.
  5. Należy powiadomić o wypadku/kolizji zakład ubezpieczeń, zgodnie z procedurą obowiązującą w danym zakładzie ubezpieczeń.
  6. Należy przesłać do Noble Finance S.A. zawiadomienie o szkodzie komunikacyjnej na adres poczty elektronicznej szkody@noble-finance.pl, niezwłocznie po zgłoszeniu szkody do zakładu ubezpieczeń (pkt. 5).
WNIOSKI

ZAPYTAJ O OFERTĘ

Wyrażam zgodę na:
Zobacz treść
Zobacz treść
Zobacz treść
Informacja o przetwarzaniu danych
WYŚLIJ ZAPYTANIE