ZGŁOSZENIE SZKODY
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej
JAKIE DZIAŁANIA NALEŻY PODJĄĆ W RAZIE SZKODY KOMUNIKACYJNEJ?
- W razie potrzeby należy wezwać na miejsce zdarzenia policję.
- Gdy podczas wypadku ucierpiały osoby i wymagają pomocy lekarskiej należy wezwać bezwzględnie pogotowie ratunkowe.
- Zawsze gdy ucierpiały i są poszkodowane osoby lub szkoda może być efektem przestępstwa należy wezwać policję.
- W przypadku, gdy policja nie została wezwana, należy ustalić sprawcę wypadku/kolizji i spisać oświadczenie ze zdarzenia, zawierające następujące dane:
- data, godziny, miejsce zdarzenia,
- okoliczności powstania szkody,
- dane osób kierujących pojazdami uczestniczącymi w zdarzeniu (imię, nazwisko, nr dowodu osobistego, nr prawa jazdy kierujących),
- dane pojazdów uczestniczących w zdarzeniu: marka, nr rejestracyjny,
- dane dotyczące ubezpieczenia OC i AC pojazdów uczestniczących w zdarzeniu: nazwa zakładu ubezpieczeń, nr polisy, okres ważności, nazwa zakładu ubezpieczeń, w tym wskazując pojazd sprawcy
- nazwę zakładu ubezpieczeń, w którym pojazd sprawcy został ubezpieczony.
- zrobić zdjęcia miejsca zdarzenia, uszkodzeń, poszkodowanych
- Należy powiadomić o wypadku/kolizji zakład ubezpieczeń, zgodnie z procedurą obowiązującą w danym zakładzie ubezpieczeń.
- Zgłoś szkodę komunikacyjną do Noble Finance, klikając w poniższy klawisz
ZGŁOŚ SZKODĘ